Bachelor i Marketing (Hons)
London School Of Design And Marketing
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Spanish, Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
27 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 11.385 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* £ 2.850,00 pr trin (3 etapper)
Introduktion
Vi er en UK-baseret udbyder af onlineundervisning, tilgængelig over hele verden på 3 forskellige sprog.
Hvorfor en bachelorgrad i marketing?
I en global og stærkt konkurrencepræget alder skal virksomhederne skille sig fra hinanden og erhverve specialiserede menneskelige ressourcer. Dette behov øger søgningen efter højt kvalificerede fagfolk med avanceret marketing viden, stærke færdigheder i problemløsning og strategisk og kreativ tænkning.
London School Of Design And Marketing 's Bachelor i Marketing vil være et stort skridt i din karriere, der giver dig tre nøgleværktøjer:
- Viden: At erhverve stor viden om koncepter, værktøjer, modeller og praksis
- Færdigheder: Evne til at skabe, planlægge, implementere og lede vellykkede projekter;
- Attitude: udvikling af personlige nøglefunktioner, såsom strategisk tænkning, metodologi, autonomi, fleksibilitet og tillid.
LSDMs bachelorgrad i Marketing er udelukkende online og er tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.
London School Of Design And Marketing : Hvor lidenskab bliver et erhverv
Undervisningspersonale
Vores lærere er sammensat af kvalificerede, erfarne og anerkendte lærere. Udover doktorgrads akademisk grad præsenterer de veletablerede faglige karriere, der forbinder den faglige komponent med arbejdsmarkedet.
Vejledningscenter
LSDMs studerende overvåges ugentligt gennem et tutorcenter bestående af et team af specialiserede vejledere inden for markedsføring, med kandidatgrad og flere års dokumenteret erfaring. Vores Tutor Center er også tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Læreplan
Oversigt over kurset
Introduktion
Vores BA i Marketing tager førende inden for kreativ tænkning for at finde nye løsninger i verden af marketing management. LSDM's studerende vil lære dybtgående om markedsføringspraksis i virksomhedssammenhænge. Dens meget praktiske komponent vil vise dig, hvordan du opretter en ramme for marketingstyringsstrategier og analyse- og evalueringsprocesser og -teknikker.
Lærefærdigheder
Vores Bachelor i Marketing forbereder fagfolk til flere områder inden for marketing og ledelse, og tilbyder en avanceret og omfattende videregående uddannelse, koordineret og understøttet af den seneste udvikling inden for de videnskabelige og teknologiske områder. Kursusplanen for LSDMs Bacheloruddannelse i Marketing er udviklet og opdelt i 3 separate trin:
Scene 1
Det første trin, som svarer til det første år, har til formål at udstyre eleverne med viden om og forståelse af begreber, værktøjer og modeller inden for marketings nøgleområder. Du vil se på nye måder at definere forretningskoncepter og problemer relateret til marketingledelse samt anvende forskningsværktøjer og metoder ved at udvikle følgende færdigheder:
- Dyb forståelse af begrebet markedsføring, dets rækkevidde og relevans i dag;
- Integration og forståelse af nuværende ledelsesmodeller, baseret på DDA (Diagnostic, Decision, Action) trilogien;
- Identifikationen af muligheder</strong>ud fra en solid diagnostik;
- Balancen mellem diagnostisk og marketingstrategi;
- Kalibrering og strategi beslutningstagning, artikulering af mål, segmentering, fokus, positionering og marketing-mix;
- Handlingsplaner fokuserede på eksekveringsprincipper, centreret om individers og organisationers tilfredshed og samtidig i overensstemmelse med miljøet og virksomhedens mål.
Etape 2
Anden fase vil fokusere på planlægning, ledelse og afslutning af projekter. Du vil udvikle forskningskompetencer og være i stand til at bygge rapporter om data, ideer, resultater og/eller anbefalinger, udarbejde kvalitetspræsentationer, bruge statistiske værktøjer til at indsamle, analysere og fortolke data, bruge muligheder for personlig udvikling og eksperimentere med nye ideer og adfærd.
Etape 3
Den tredje og sidste fase samler viden lært i tidligere kursusenheder, så du kan udvikle dig med selvtillid, realisme og iværksætteri. LSDMs studerende vil udvikle deres afsluttende kursusprojekt ved at lære følgende færdigheder:
- Fleksibilitet: evne til at styre forskellige projekter og perspektiver;
- Tillid: tro på deres egne færdigheder og præstationer;
- Realisme: foretage en hurtig vurdering af deres egne færdigheder;
- Entrepreneurship: evne til at udvikle og sælge en idé, et produkt eller en virksomhed;
- At have et åbent sind og international tænkning, udvikle en proaktiv adfærd
Struktur
Vores bachelorgrad i marketing er 100 % online, designet til fleksibel læring uden en fast tidsplan. Med andre ord kan LSDMs studerende definere, hvornår eller hvor de kan få adgang til vores indhold. Kun de afsluttende opgaver og specifikke oplæg vil blive skemalagt i en fast tidsplan.
Om cirka 30 måneder vil LSDMs studerende have afsluttet vores Bachelor i Marketing akkrediteret af University for the Creative Arts (UCA), et af de bedste kreative universiteter i Storbritannien.
Undervisnings- og læringsmetoder brugt i dette kursus:
- Undervist på engelsk, spansk og portugisisk
- Kursus med 3 niveauer og i alt 26 pensum
- Enhedernes indhold er asynkront og organiseret efter ugentlige emner
- 24 timers adgang til indholdet, når og hvor du vil
- Vores Tutor Center fungerer som et støtte- og interaktionsværktøj for vores studerende
- Onlineressourcer (såsom forelæsninger, seminarer og diskussioner, tutorials og feedbacksessioner, fora, online diskussionsgrupper og praktiske øvelser).
Galleri
Ideelle studerende
Vores bachelorgrad i marketing er beregnet til studerende, fagfolk, ledere og iværksættere med ambitioner eller en etableret karriere i marketingbranchen. Studerende vil have mulighed for at arbejde i kommunikationsbureauer, produktudvikling eller tjenester, markedsundersøgelser, digital markedsføring og annoncering, og påtage sig rollerne som marketingchefer, kreative, kundechefer, virksomhedsledere, blandt andre.